INTRESSEKOLL!

Finns intresset att komma under november/december komma och baka pizza ihop med kollegor en lunch eller kväll (kanske istället för julbord), fira någons födelsedag, kul grej med kompisarna, möhippa etc? Om ja, hör av dej för mer info!

Finns intresset att komma under november/december komma och baka pizza ihop med kollegor en lunch eller kväll (kanske istället för julbord), fira någons födelsedag, kul grej med kompisarna, möhippa etc? Om ja, hör av dej för mer info!